Inter Hotel: Frequently Asked Questions
...najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
1. Jak dojechać do hotelu?
Inter Hotel usytuowany jest na trasie E-61 Warszawa - Pułtusk - Ostrołęka - Augustów - Białystok, na obrzeżach miasta Ostrołęki. Odległość od trzech strategicznych biznesowo i turystycznie miast: Warszawa, Olsztyn, Białystok wynosi 120 km.
2. Czy hotel dysponuje pokojami dla osób niepełnosprawnych?
Inter Hotel dysponuje pokojem z łazienką dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.
3. Czy hotel posiada parking oraz jaki jest jego koszt?
Inter Hotel dysponuje 24 miejscami parkingowymi przy hotelu. Opłata za dobę wynosi 20 PLN. Parking jest dostępny dla gości hotelowych, konferencyjnych oraz klientów naszej restauracji. Parking jest monitorowany.
4. Czy w hotelu jest wi-fi i czy jest bezpłatne?
W całym obiekcie dostępny jest szerokopasmowy dostęp do Internetu - bezpłatnie.
6. W jaki sposób można dokonać rezerwacji w hotelu?
Rezerwacji pokoju w Inter Hotel można dokonać na trzy sposoby:
- dzwoniąc pod numer: (29) 769-10-12 lub: 725-350-050
- za pomocą formularza rezerwacji znajdującego się na naszej stronie internetowej
- poprzez kontakt e-mail:
7. W jakich godzinach można się zameldować i wymeldować?
Doba hotelowa w Inter Hotel trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00 w dniu wyjazdu. Na specjalne życzenia Gościa można przedłużyć dobę hotelową.
8. W jakich godzinach można korzystać z restauracji ?
Restauracja czynna w godzinach: 6.30 - 10.00 oraz 15.00 - 22.00. Na życzenie Naszych Gości możemy przedłużyć działanie Restauracji.
9. W jakich godzinach serwowane są śniadania i w jakiej formie?
Śniadania w Inter Hotel serwowane są w godzinach 6.30 - 10.00 w formie bufetu. Więcej informacji nasi Goście znajdą w zakładce Bufet Śniadaniowy.
Realizacja: PRO-NET